Lexiums ärendehanteringssystem

Som avtalskund hos Lexium samlar vi ärenden i ett ärende-hanteringssystem. På så sätt ser vi till att hantera akuta problem så att samtliga ärenden åtgärdas och stängs när de är färdigställda.

I vår kundportal kan du som befintlig kund enkelt logga in och skapa ett ärende eller se över befintliga ärenden. Vi upprätthåller en god service och ser till att samtliga inkomna ärenden åtgärdas så snart som möjligt.

Vår långsiktiga målsättning är att förbättra skicket på fastigheterna och arbeta proaktivt för att driften över tid ska bli mer effektiv och billigare.

Effektiv ärendehantering med vår kundportal

Genom vår kundportal kan ärenden loggas och prioriteras så att rätt arbete sker snabbt och effektivt. På så sätt bevarar vi fastigheterna och ser till att fel och problem åtgärdas.

Sed faucibus metus non orci maximus venenatis. Sed iaculis mattis purus vel congue. Duis ligula elit, rhoncus convallis ipsum et, scelerisque efficitur dui. Mauris sed hendrerit quam, eu dapibus nisi. Nullam placerat vitae purus et mattis. Donec ac leo a neque dignissim consequat.

GDPR-Kompatibel Ärendehantering

Med vår kundportal säkerställer vi att alla supportärenden och ärendehantering följer strikt GDPR-reglering för hantering av personuppgifter.

Vår plattform är utformad för att skydda era data och säkerställa att all information hanteras med högsta säkerhet och integritet. Genom att använda vår portal kan ni enkelt logga och prioritera ärenden samtidigt som vi garanterar att alla personuppgifter behandlas i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning. Vi prioriterar både effektivitet och sekretess för att erbjuda en trygg och pålitlig tjänst.

Automatgenererade månadsrapporter

Via kundportalen kan ni som bostadsrättsförening eller hyresvärd ta del av auto-genererade månadsrapporter. Vi kan sammanställa önskad information och skicka den till er i styrelsen.

Rapporterna fungerar som beslutsstöd inför möjliga investeringar eller planering för framtiden. Det ger också en bra överblick av läget och hjälper till att utläsa trender i uppstådda fel, uppklarningsprocent och kundnöjdhet.

  • Gediget ärendehanteringssystem

  • En kontakt, ett avtal – alla tjänster

  • Mer kostnadseffektiv drift

  • GDPR kompatibelt system

  • Månadsrapportering

  • Tydlig överblick och kontroll

Vanliga frågor om vår kundportal

Svara på frågan här så tydligt och konkret som möjligt. Blir svaret för långt kan det med fördel delas upp till fler frågor istället så läsaren inte tappar intresset.

Fyll i formuläret för att komma i kontakt med oss

Vill du utöka till fler servicetjänster, har frågor kring pågående uppdrag eller vill komma i kontakt för övriga frågor? Skriv till oss så återkommer vi så snart vi har möjlighet.