Lexiums ärendehanteringssystem
Som avtalskund hos Lexium samlar vi ärenden i ett ärende-hanteringssystem. På så sätt ser vi till att hantera akuta problem så att samtliga ärenden åtgärdas och stängs när de är färdigställda.
Effektiv ärendehantering med vår kundportal
Genom vår kundportal kan ärenden loggas och prioriteras så att rätt arbete sker snabbt och effektivt. På så sätt bevarar vi fastigheterna och ser till att fel och problem åtgärdas.
GDPR-Kompatibel Ärendehantering
Med vår kundportal säkerställer vi att alla supportärenden och ärendehantering följer strikt GDPR-reglering för hantering av personuppgifter.
Automatgenererade månadsrapporter
Via kundportalen kan ni som bostadsrättsförening eller hyresvärd ta del av auto-genererade månadsrapporter. Vi kan sammanställa önskad information och skicka den till er i styrelsen.
Vanliga frågor om vår kundportal
Fyll i formuläret för att komma i kontakt med oss
Vill du utöka till fler servicetjänster, har frågor kring pågående uppdrag eller vill komma i kontakt för övriga frågor? Skriv till oss så återkommer vi så snart vi har möjlighet.